Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

måndag 3 maj 2010

Let me know when u come home


Guten Morgen!


Jag vet att jag inte använder denna sida, så som man ska använda en blogg. Men vet Ni, det skiter jag i! För det är ändå ingen som läser, haha!


Vet Ni hur skönt det vart tt vara hemma i några dagar? Jane kom med den underbara ideen att om jag ändå inte hade några vakter förren torsdag, så kunde jag lika gärna följa med henne med hem, och inte var man sen till att säga Nej.


Och vilket hemkommande sen :D Vi försvann ut till vår kära hemstad och träffade en massa vänner, både när o kära. Som omväxling från norge där ingen känner mig o kanske nickar lite snabbt när man går förbi, så kom jag hem till de normala omständigheter jag är van vid. :D ojoj! det kramades o det skreks överallt, och Jessica stod i centrum för en stund. Det som jag älskar mest! Uppmärksamhet :D Kanske låter ego, men kan någon förneka hur roligt det är att känna sig älskad?


Dagen efter så träffade man log lost pals, Emelie och Johan. Sedan for jag hem för att träffa de jag älskar mest i denna värld, Louise och Evert :D


Louise kom som ett brev på posten efter Jane droppat av mig, och hon fick sin utlovade bamsekram med lyft och snurr! Sen for vi iväg och tittade till åtlarna och den kära skogen, medan vi snackade en massa skit om allt! Precis som vanligt, och det vart så JÄVLA skönt!


Evert hade också saknat mig även om han är så fast i mat, nu när han tröstätit sen jag åkte. Vi mös hela natten o gosades o möööös.. sen somnade jag som vanligt med mina kuddar och Evve värmde mina fötter. Det vart ett tagsen jag sov så gott! Och det är inget fel med att tycka om sin vovve :D För Evert är min bästa vän. :) :):)


Jag vart hos Swe och stirra på filem Hot Fuzz på kvällen, och den vart bland de roligaste filmer jag sett! hahah! "Like he said" Det vart en trevlig söndag :D För jag fick en massa glass och jag är Galen i glass :D Söta swe :D


Igår vart det myspys med nästan alla mina älsklingar, och Familje geni vart på schemat. En annan vinner ALLTID detta spel, därför jag gillar det! Men icke! Kan Ni tänka Er?! Louise tog hem spelet!! FYYY! Hon o hennes vinnarskalle hade behövt förlora någon gång :S Och eftersom Jane o Sanna är såliga förlorare så hoppade dem ur, så jag kom sist! Ras vann av ren fusk!!! Han o Sanna prtade ihop sig, o jag har bevis!! Fråga Louise, hon vart med! Inte har hörde hon heller "vinnar" frågan! HMPF!! Men en anna fick ju ge sig, eftersom jag kan förlora med stil (FAST ATT JAG INTE GJORDE DETTA)


Idag vaknade jag tidigt och hela jag e lycklig, som efter ett bra samlag! För jag är hemma, o jag e omringad av folk som jag älskar! Den enda jag inte hunnit träffa än är Vikingen, Filip.. Men funderar på att sno en bil o köra upp en snabbis till honom idag. Har tillomed bakat en kaka isådanfall :D


Det finns ingen annan väg, än vägen hem!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar