Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

onsdag 28 april 2010

Vansklig omelett


Jahoop, en dag på jobbet där man knappt gjorde ett drit.. suger bananbajs helt enkelt..
Jag ska nu ner o tvätta kläder o imorgon då looovar jag, LOVAR! att jag ska träna.. antingen på hotelletsgym eller löpa en runda i skogomark.. vilket då kommer orsaka hjärtinafarkt ^^

Janiee kommer upp i helgen tjooohooo :D det du! Hon kommer med en limpa cigg o kläder, hon kommer med skvaller o hemmalukt, hon kommer som solen om våren, hon kommer med kärlek! Jag slipper fira denna valborg för mig själv, för janie ställer upp som den fina vän hon är o säger Hej Jesssica. Vad tjock du har blivit. Ich liebe dich, men du borde tänka på magen! Det är min jJane.. fast hon har då aldrig sagt nå sånt innan, men nångång måste bli den första.. det ska bli så kul. Dricka kaffe o öl. OOhhh jag lääängtar!! lallalalala.. jag har inte vart så här lycklig på länge.. jag e en liten vove som viftar på svansen.. tjooohooo! Alla Ni andra eat my dust... fast de säger man kanske bara om man ska tävla drit i det!

Rasmus skulle kanske osså följt med, men han valde nog o stanna hemma.. då jag kom på världens roligaste fras... höhöh.. men jag ska int säga den högt.. då blir han ledsen (o jag glömde bort den)

Filip hade planerat o komma upp men fick förhinder, o vart superledsen.. men om man inte har tid så har man inte.. helt enkelt.. o Filip e min viking hur som helst..

Sanna.. jag har inte hört så mye fra Sanna då hon jobbar 24/7 hon skick ett mess för någon dag sen o förklarade hur ledsen hon vart att hon inte ens ar tid o skriva hej..

Nu ska ag skicka iväg ett mess till Älskade Lojs o be henne packa kläder åt mig :D för Jane e så söt o ta med dem med lallalalalla oj.. allt blev så rosenrött.. jag är så glad..

Paradies hotel på tv nu.. hahah verkligen blåst människor.. ahhaha

Jag nysser så fruktansvärt mkt.. förstår nte vrf detta. Hela helgen fri.. oo allt e så bra

Jaran tvingade mig, typ iallfall, att laga mat idag.. då jag klagade att jag vart hungrig o han ansåg det vart onödigt då jag kunde laga mat.. Men Ni som känner mig vet att matlagning inte e min starka sida.. men det blev en omellet. såg förjävlig ut, men den goaste omelleten jag någonsin ätit måste jag säga!

Ni vet att Ni älskar mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar