Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

torsdag 27 maj 2010

Jag kan ta vara på mig själv! Ibland.


Jag bara hatar, HATAR Den jävla kaffemaskinen i transit!!!!! Förstår Ni?? jag skulle bli överlycklig om den gick o dog! Maria visade mig idag hur man gjorde (precis som Frida) för att rengöra den.. tror Ni att den funkade så när alla åkt hem??? NEEEEEJ! Då skulle den absolut inte göra som jga ville.. MAria: tryck c , vänta i någon minut, tryck sen plus eller minu s och sen c igen. glöm inte lägga i reningstablett.. Jag tryckte c jag väntade i några minuter jag tryckte plus.. Det stod ingenting och just det INGENTIN hände!!!!! hur jag än stod o försökte tänka...

Det verkade allt som Jaran blev uppskattad på jobbet från det kvinnliga hållet! HAHAHA!! Värsta vart ju att jag råkade nämna något i stilen: hmm, jag tror damerna tyckte om dig! Jäääklar vilket tjöt det blev i bilen. (Försöker låta som Jaran, med grimaser o förvrängröst ) Ja, men jag är ju så cool, o snyyg o bäst så det ääär inte så konstigt! sen tycker alla jag äääär så oskuldsfull som bara ler bla bla bla... hur fan ska jag nu kunna sticka hål på Mr Handymans ego???


Jag blir ensam hela helgen för Andreas ska i väg. hahha, han sa:

Du är som ett litet barn Jessica, jag vet allvarligt talat inte om jag vågar lämna dig ensam! Tex. Vem ska laga mat till dig och köpa ciggaretter nu när jag inte är hemma? Kanske jag skulle ställa in resan.


Hallå!!! Jag kan ta vara på mig själv! hahha.. Han proskade med att lämna pengar, vilket jag inte vill ha eftersom det är hans?!!! Han tjatar fortfarande över att jag inte klarar mig utan pengar iallfall, men det är två jäklar dar det handlar om! Vad kan gå fel?? Jag behöver inte ha något då!!!!

Visste Ni att pollen har slagit ut?? det har jag fått reda på iallfall! Härligt med vår och knarka allergitabletter. Älskar det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar