Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

tisdag 11 maj 2010

Kaffemaskin vs Jessica


Jag hatar kaffemaskinen i transit!! Hatar, o den jäveln hatar mig! Inte ville den som jag, fast Frida visade mig hur man gjorde.. inte funkade det... slutade med att Phoung och jag dödade den utan att ge han sin dusch! Om man jävlas med oss, jävlas vi tillbaka! thats it!
Jag har sagt det förr och jag säger det igen: TEKNOLOGI HATAR MIG. precis lika mkt som Gud hatar mig...

Jag har kommit fram till att Lene är den bästa hovmästaren jag vet!! Me like her aloooot...
Slutade vid 20, för att jag är slö. Men bussen kom inte försen 22 17, så jag masade mig upp till köket jag och hade det så trevligt! Fick Milkshake och allt ;D Det är POSITIVT! hahah

Jag försökte ju givetvis fjäska för Jaran igen, jag utnyttjar inte honom, tyckte han kunde behöva en tripp till Gadermoen. Han misstolka och trodde att jag ville umgås igen och sa att han skulle sova. Men förklarade för honom att jag ville ha skjus hem, då det inga bussar gick. hahah då fick jag svaret: Tur att det inte vart något viktigt! hahahahhaha.. snacka dissad
eller vaaad?! :P

Nu myser ag mest i soffan med mina stinkande fötter. Imorgon blir det en heldag woohooo!
Då ska vi allt inviga MOJVF fniiss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar