Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

torsdag 13 maj 2010

denna bakfylla


Varför ska det alltid bli fel? Hur man än gör? Jag måste skaffa mig en lärare jag, någon som kan visa mig hur man ska leva rätt. Jag har gjort det igen, jag har lovat en sak som jag kommer få sota för.. det är helt enkelt att göra som vanligt, svälj det och låt de andra få godiset.
Jag skulle vilja ha ett långt samtal med Sanna och få höra det enkla svaret jag vill ha: Men Jessica, skit i dem. Tänk på dig! hahah neeej.. så skulle hon nog inte säga men hon skulle iallafall säga: Du är trög! Men jag älskar dig ändå...
Det skulle vara mysigt att höra igen. Men hon ringde mig igår :D Oj! vad glad jag blev!
Jag skrev under papirena igår, så imorgon flyttar jag till Såvegen 1a rum 403.

Louise jag älskar dig :D

Detta kan anses som omöjligt, men jag finner inga mer ord...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar