Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

onsdag 5 maj 2010

det slits och det dras







Då vart man påväg igen, the road is my home. Jag kommer väll aldrig vara den människan som stannar på ett ställe.






Jag sprang vårruset igår, för att göra mina medmänniskor lyckliga. Tro mig, det vart bland det jobbigaste jag gjort på läänge länge. Men 5 km på 28 min, då får Ni tänka på att jag inte tränat alls, inget, ingenting, nada iår. Louise och Ellinor sprnag på ca 26 min, och de är ju tränade :D






Jag funderar på vad man ska ha på sig nu när man far upp, det ska ju se snyggt ut efter 5 h med ^^ Funderar på min vanliga randiga klänning med lila leggins o halsduk..






Farmor kör in mig idag och hon kommer hit på kaffe o kaka innan :D så det blir helmys.






Jag åker till norge med blandade känslor, för jag vill upp o jobba igen men att fara iväg nu när man varit hemma o lämna sin trygghet igen, känns jobbigt. Men det kanske bara kan bli bättre där uppe? Jag måste väll skaffa vänner snart?? Så mobbad kan jag väll inte vara? haha, neeeej ^^






sen är du ju bara 5 veckor kvar tills nästa trip hem.. Sannas student. Filip frågade ju om jag ville gå på balen med honom.. jag hoppas jag kan ta ledigt så mkt då






Jag funderar på hur gott kaffe är, och hur underbart drogen nikotin känns för en trött hjärna. Jag funderar på hur jag ska hinna träffa Sanna o ge henne hennes 50 kr?? o sen måste jag in till Kontoret för att pussa Evert adjö... åhh mitt hjärta blöder!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar