Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

söndag 30 maj 2010

In the middle of the night


Jag själv mår fysiskt bra, men jag mår skit för mina vänner skull. Jag vill hem och ta hand om dem nu! Jag hatar att jag är så långt borta..

Jag sov så bra inatt, drömde så fina drömmar. Bland annat fick jag svaret inatt, vad jag ska göra för att blir rik. Dock har jag då berättat min plan för två människor och troligtvis kommer dem sno den. Hm kan man göra patent på en tanke? JAg log och smila i min sköna säng och väcks brutalt av en armbåge rätt i revbenen!Och inte nog med det så hör man: Oj, förlåt! det vart inte meningen. Men nu när du ändå är uppe så kan du väll hämta vatten åt mig? (lite jessica ändringar i den meningen dock) Fy! den där jäkla parasiten som slagga i min säng på helgerna kan vara såååå hmm såå... ja, jag vet inte!

Jag uppskattar dock att ha en vän jag kan sova med, för de e det vi gör. Ärligt talat så älskar jag att sova med någon! Det är så mysigt! Varje vardag när jag vaknar upp mitt i natten och fryser så sitter jag en låång stund o dividerar med mig själv varför jag inte har ett förhållande, sen somna jag om igen då jag inser att jag älskar att vara singel o slippa ha sex. Men på helgerna är det tvärtom! Då vaknar jag mitt inatten sexfri o singel, men med en parasit jämte mig o så kan jag bara krypa in o somna vaaaaarmt! Looooove it!

Hade fjortis fylla i fredags med en stor släng av hemlängtan så Min syster fick utstå ett litet panik samtal med en massa gråt inne på toaletten av sin lilla syster :S .. Ibland kan man vara pinsam. men det går över, mina attaker kommer ibland och då slår dem hårt. Men sen när jag fått ut det så känner jag mig topp igen! No Panda eyes here!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar