Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

måndag 10 maj 2010

Handyman



Jag har lite dåligt samvete mot Jaran.. För som Ni alla vet, så finns det inte mycket jag inte klarar av.. Men teknologi tillhör inte den kategorin... Teknologi hatar mig, jag kan inte fixa något utan det går sönder.. oftast går det sönder när jag bara står där, och sen när jag går VIiips! så funkar det igen...

Jaran har som sagt gjort många snälla saker mot mig: visa mig runt, hämta mig, umgås med mig osv.
Och idag tvinade jag hit honom igen, då internet laggade. Det la av igår och har sedan dess inte fungerat, o jag mitt nöt fattar ingenting.. som vanligt..
Jag skickar ett snabbt mess om att livet suger utan min länk hem och frågar om han kan komma och se på de (då han är en nööörd fniiss)
Inget svar, det är tyst, beck svart på skärmen så jag finner mig i situationen och beslutar mig för att duscha bort dagens svett och andra äckliga tillbehör.
Då ringer den vackra mobilen. Halkande från badkaret och med en blöt hand svarar jag. Då är det Jaran, han står utanför! What! tjoo vad snällt! Han kommer in o tittar på datan, sen skrattar han och går ut på internet och skriver: jag e dum i huvudet...

alltså då e jag så trög o inte fattat att det finns en internetknapp på sidan... :S smart? noot..

Jaaa, antagligen får jag snart ge lite tillbaka... :S men han får allt säga till själv om han trenge hjälp :)

Nu är det som det brukar i den sociala cirkeln.. systra min och jag är båda singlar.. ja.. jag e väll ingen nyhet då jag inte haft kille sen Jonas.. men ändå.. vi e båda singlar... hoppas hon inte mår för dåligt...

Sen så har jag en mindre bra nyhet, då jag kanske inte kan komma hem till Sannas student... Och hon svarar inte då jag skriver på mobben, så jag vet inte hur jag ska berätta det :S

Idag fick jag jobba det vart kul, för annars kanske jag inte skulle ha jobb på hela veckan men nu har jag två vakter iallafall... jag fick ansvaret att stänga anretningen alledes själv, då jag inte ens stängt innan.. det vart niice.. jag vart ensam i kk från kl 15 - 21 och en annan klarade detta galant.. tror jag då...

Nu har man äntligen hittat ett nytt hem med :D niiice!

Ni vet att Ni älskar mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar