Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

lördag 22 maj 2010

Ont i magen för ett par nyklars skull


Jag gillar verkligen den här bilden! Den är bra :D

Jag är så glad idag! Sanna frågade innan om det vart ok för henne att hälsa på mig i veckan! ehhh.. dum fråga!! Klart hon ska! Så jäkla glad jag blir, och jag har planerat våra dagar efter all skitsnack jag har o förtälja :D :D :D lalala, Min sanna
Hon måste bringa med Familje Geni :D Jag ska krama henne och pussa på henne. Hon ska dela min säng, fniiss.. stackare! Hon kommer verkligen upp till mig!! :D Lyckliga mig som har en sdan ängel! Kanske Jane följer med igen :D ooooooo! drömmer jag?














Jag pratade med mor min i dag på telefonen. Vi snackade om allt o ingenting, hon satte mobilen i Everts öra så jag fick prata med min man! mamma sa att han började springa runt och leta efter mig, gnydde och vifta på svansen. Men blev ledsen när han inte fann mig :(

Jag saknar min hund !
har haft en annars så trevlíg dag med Andreas och hans familj. Vi käkade god mat och gick på bio, tittade på den ny Robin Hood. Filmen vart helt okej, men det var inte Robin Hood.. Samma namn på karaktärerna men en annan handling.





Jag hatar mig själv just nu för jag är en svag människa. Visar sig visst att jag har ett hjärta ändå. Men jag kan ljuga och det är bra!


Sitter ute nu kl 4 på morgonen och skriver. Det luktar sommar och allt har slått ut. Varmt och gott är det ute med :D lite trött är jag dock så snart ska jag borsta mina gaddar och tvätta av mig för i morgon ska det visst bli fest igen :D Marianne kanske kan komma då? :D

När jag kom hem från jobbet igår så lagade Andreas mat till mig! Han är så snäll, och jag känner mig som en riktig bov. Hans chef gav mig en laptop! Kan Ni tänka Er det? den är inte gammal heller, men de behövde den inte o den skulle kastas. Så Heleg som Andreas chef heter gav bara bort den.. sådär.. Hmm hahahhaa ..

Jag vart sur för att nykeln till kaffe maskinen o brus kylen vart borta på jobbet. sur på mig själv för jag lyckas tappa den ur mina håliga fickor! Jag fick tillomed sjukt ont imagen och det kunde jag inte förstå, tills jag tog av mig byxorna. Det visade sig att den försvunna nykeln hade vart inkilad mellan byxlinningn o tryckt in i min mage en hel dag! hahaha! typiskt mig eller vadå?











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar