Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

tisdag 25 maj 2010

behind a ciggarett







Sleepy Hollow med det coola gänget! Idag har jag haft en mycket trevlig dag med min älskade Sanna! Inatt vart jag för glad för att kunna sova så jag låg vaken fleeeeera timmar, som jag berättade imorse!




Så när Sanna vakande vid tio vart jag rätt så trött, men en annan vart tapper nog till att ge sig ut i Jessheim för att visa henne runt. Vi tog en lunch och en öl på mitt favorit matställe,Mirabel. Snackade en massa skit om allt. Det vart skönt att man äntligen fick prata av sig med den vän som jag har närmast mitt hjärta. För hur elak jag kanske är mot alla andra, så kan ingen slå Sanna! Hon är mitt halva jag. Och utan henne så känns allt lite tyngre!

Vi bestämde hos för en film kväll hemma och införskaffade chips med dipp. Sen tjatade jag på min snälla roomie, så Andreas fixade film. Frågade Jaran, Edda och Kris om de ville följa med. Kris hade inte slutat jobbet än och Edda vart lite trött. De skulle tänka på det men jag tror de hade en trevlig hemma kväll för sig själva. Och hur kan man inte unna dem det?

Jaran bestämde sig för att dyka upp iallafall. Så efter vår lilla shoppnings tur somnade jag i soffan o Sanna i sängen. Jag som hade tänkt laga mat till Andreas failade där igen då han kom hem medan jag sov. Jag är nog världens sämsta rumskamrat jag!
När vi vaknade igen satte jag och Sanna på lilla sjöljungfrun <3 ooo jag älskar disney. Men vi fick inte titta färdigt på detta, för Jaran kom. Ibland får man ge sig antagligen. :S det är svårt, men jag måste lära mig.
Vi stirra på film o myste lite. Jag fick mitt berömda bushurmör. Vilket jag inte haft i norge än. Så killarna blev nog livrädda.. Men hade så kul med Sanna. Booobiliibooooo!



Fniiiiss.. Nu går vi på sista batteriet innan jag börjar jobba o Sanna åker hem. om vi går och lägger oss snart får vi sova 4-5 h ^^
Men hur kan vi dissa ghost wispere denna sena timme?? Imorgon kommer jag vara så duktig och cykla till jobbet. ännu en gång tack vare Andreas.. Vad fan skulle jag göra utan honom??

Hahaha! De skulle "laga" min nya data idag. Jaran och Andreas, för den vart juu SÅ sönder.. det slutade med att jag inte ens kunde skriva då tagentbordet inte fungerade.. Andreas löste detta genom att slå hårt på datan hahaha... Antagligen har den förlorat sin livslängd med 10 år :S hahahha

Nu ska vi tar vår nattcigg o sen mysa gott hela natten!


XOX





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar