Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

söndag 23 maj 2010

Sitter o snackar skit

Idag gjorde man en Jessica, en jessica grej som jag inte gjort sen jag flytta till norge. Undrar om det betyder att jag börjar trivas? Jag sov mina sköna 12 h och njöt varenda sekund av dem.. mmmmhmm ^^
Jag vill så gärna ha mina vänner där hemma , här uppe.. Se till att allt löser sig igen.. vem kunde ana att de skulle falla sönder så?? jag menar vad gör jag hemma så att de klickar? Kanske för att de vill fly från mig o så hittar de varandra?? hahaha!'

Jag pratar just nu med Karin, Filip, Swe och Ballemannen! Det är kul. Hör på alla rykten som går hemma ;D hahhaha!

Det värsta med en ny roommie är att jag inte vågar använda toan.. jag dör snart...

jahopp då får man väll se till att börja träna? ikväll blir det fest, jag och Andreas har börjat med rommen hahhah!! fyy duscha snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar