Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

tisdag 25 maj 2010

Livet med en affär som granne


Ny dag med nya möjligheter! Inatt vart jag så uppe ivarv för att älskade Sanna är här, hon är verkligen här nu! Så jag kunde inte sova! Jag låg vaken och vart lycklig istället. Men när klockan närmade sig fyra-fem så gav jag det ett försök som misslyckades. Jag snodde en cigg av sanna och gick ut på balkongen, mitt absoluta favoritställe! Då somnade jag men vaknade vid 7 av att "glasbilen" eller vad den heter lassade på tomglas i en container!! Inte världens mysigaste ljud att vakna till kan jag tala om!









Att leva jämte Coop är bra förövrigt. Behöver inte gå långt för att komma fram. Ca 20 m. Men de där glas containarna är riktigt hemska!
Efter ha sagt farväl till Andreas som skulle på jobb, sitter jag nu framför Gossip Girl. Det är faktiskt bra! Hmmmpf!


Sanna sover och jag gissar på att hon kommer sova tills 12, jag ska inte väcka henne iallafall. Hon förtjänar att sova lite.. Men hon har cigg på rummet och jag är röksugen. Jag skulle kunna smyga in och hämta. Men Ni som känner kära Sanna vet hur lätt väkt och svår somnad hon är :S Väldigt mystiskt faktiskt!
Hon måste ha knäpptyst, bäcksvart och tusen med kuddar (som hon inte använder) för att somna..
En annan sover bäst med ljud, ljust och kuddar tillförbannelse! Hahaha så en sak gemensamt har vi allt :D


När Sanna vaknar ska jag ta med henne till centrum och visa henne runt <3>



XOX


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar