Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

onsdag 28 april 2010

Al by my seeelf






Goddag!
Hur är det idag?? Med mig så är det super, då jag frossat prinsesstårta. Jag vet nyttigt ^^ jag satte kl 8 för att jag kanske skulle ut o springa. Tänkte väl bli lite tränad igen. Men kom fram till att prinsesstårta är mycket godare!

Jag vill hem i helgen, för jag är en svag människa och vill fira valborg med vännerna.. Och råkade yttra mig för mor, som blev alledes upprörd oså vidare. o sa meila direkt så fixar jag biljett till dig! Klart du får komma hem.. Men igentligen? Är inte detta precis som att sluta röka?? om jag ger upp nu, kommer det inte bli svårare sen?? Jag vet inte vad jag ska svara henne, för jag vill så gärna skrika, JAG VILL HEM! Men man får leka tapper.. Jag vill träffa louise o sanna o o o o EVERT

Nu måste jag sluta då jag ska o jobba... btw. Tack Frida o Issan, för jag får åka med Er hem o Issan för du har cigg när jag behöver!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar