Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

fredag 16 juli 2010

Smörkula


Godmorgon. Jag är tillbaka inorge nu efter en månad i Sweden. Har haft en riktig mysig vistelse i sverige, men blev så uttråkad när jag inte hade jobb, så nu for jag tillbaka för att jobba igen. Hittar inte in norska kontantkort, en annars om Ni vill ha tag på mig får Ni ringa på det numret. Jag har inte ens aning om vad jag ska skriva ner, men något kul måste jag väll ha på hjärtat? Eller..... Hmmm!

1 kommentar:

  1. Hej Jessica,from Grekland!
    Nice foto!
    thomasbirds.blogspot.com

    SvaraRadera