Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

onsdag 9 juni 2010

Gossip girl

GodMorgon! Den är faktiskt rätt god morgon idag, visst jag är fortfarande sjuk o visst jag pallar igentligen inte jobba men jag e relativt pigg o hostan e inte farlig, jag har knarkat tabletter!
Jag är just nu livrädd.. ojoj! Detta är ingen bra sitiuation! Tur att jag snart ska hem tills Sanna, Louise o Jane för dem kan den här skiten.. Oj! Att det ska vara så dumt!
Det finns inget bättre en gossip girl tror jag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar