Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

onsdag 28 september 2011

JVF Jessicas värdefulla fudneringar

Godmorgon, folkens! Här har jag vart ofta känner jag, men på sak samma! Jag skulle ju igentligen bara yttra några små funderingar jag fick när jag själv var på toaletten och kissade... intressant för Er att veta!
Varför bryter folk ut i värsta paniken när man är någonstans på en allmän toalett, och pappret har tagit slut? Visst, absolut inte frescht, men man har ju inte så mycket annat val! O varför jag tänkte på detta är för att när man blir akutkissignödig ute i naturen, så kissar alla utan ens nämna toapapret.. alltså varför får man kaos i befolkat område och inte kaos i obefolkat.. hmmmmmmmmmmm...
iochförsig finns det kanske ett enkelt svar, typ som att när man är där det finns andra människor tror man att alla ska kolla snett på en (fast att alla vet att de har kissat utan toa papper förr!!!) och hata en för något man ej rå för, men jag gillar inte sånt enkelt psykosnack så jag fuuuundera o anser folket på jorden är mycket mystiska,stressade,tråkiga och alledes, alledes Underbara...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar