Mer än mitt liv

Mer än mitt liv

Om mig

Mitt foto
Hej, Jessica heter jag och jag är av prima 90 årsmodell. Jag är av könet kvinna och trivs med det, men vissa i min kära vänskapskrets anser att jag är för manlig då jag knycklar ihop ölburkarna så jag får ett bra handtag! Jag har en hund som heter SnyggasEvert, men kallas för Evert eller Evve. He is my man!

onsdag 10 februari 2010

OOO gamla samma visa! Svartsjuka int bra!

Goddag! Idag har man sökt tre st nya jobb.. :D rätt nöjd!

Råkade klicka in på kära mr Ekwalls fejja idag. Inte bra! Jag hatar att bli svartsjuk.. haha tokig som jag e gillar jag inte att han verka skaffat ny flicka :S åååhh.. o det hjälper inte att jag drömmer en massa om honom heller..

Jag saknar miin håriga apa, som kliar sig på magen o sitter när han kissar! Girls, He is mine!! tyypp.. iallfall i minnet :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar